Vyjarněná Violet

Pro dnešek jsem připravila fotky, které jsou též z loňska, ale podle rozkvetlé květeny budou ze stejného období, jako máme teď.


Tehdy mi pěkně kvetly skalkové narcisky.


Vloni jsem měla hroznou touhu uplést nějaký melírovaný svetřík nebo topík, či tílko. Ale protože jsem nemohla sehnat melírovanou přízi a mrknout na ebay mě z neznámého důvodu nenapadlo, vyrobila jsem si svoji vlastní melírovanou přízi. A upletla jsem z ní tento topík.

Violet má na sobě:
topík - Já
sukně - Nauriel
boty - Barbie Basics
šperky - Nauriel
kabela - Já



Některé fotky jsou úplně přesvícené, což mě trochu mrzí, ale ne tolik, abych fotky zahodila a ani neukázala.

























Děkuji za pozornost a doufám, že jsem vás tou spoustou fotek neunudila k smrti. Těším se zase příště na nějaký nový - starý přírůstek.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém