Grace v ručně melírovaném tričku


Jak se procházím tím svým archivem, zjišťuji, že jsem byla vloni na jaře hodně aktivní. Jak z pohledu tvořícího, tak i fotícího. A nebo možná to jde ruku v ruce. Člověk něco vytvoří a pak má hned touhu to panence vyzkoušet a též nafotit. Jen nevím, proč jsem to nedotáhla do konce a okamžitě to nepublikovala...




Vloni jsem upletla dva topíky z vlastnoručně barvené Perlovky.

Při namáčení po upletení zřejmě některé fixy pustily a tak je topík ještě flekatější, než byl po dopletení.

Ale co, je zase jiný, než ten první, který jste mohli vidět zde.

Skladba oblečení:
topík - Já
kalhoty - Já
boty - Eugenia - Pavlína
náušnice - Blanule
kabelka - Já






Jak jsem psala výše, fotky jsou opět z loňska, ale datumově odpovídají dnešním dnům.










Na závěr jsem vám dala dvě profilovky.



Děkuji, že jste přišli mrknou a přeji pěkný den.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Eugenia v modrém