Eugenia v modrém

Rok se s rokem sešel a máme tady opět období tulipánů.
Samozřejmě, že tyto fotky jsem vytáhla zase z archivu, i když ne tak starého. :-D Jsou to fotky loňské...




Získala jsem od Blanky tyhle úžasné modré šatičky. No a komu jinému bych je měla obléknout, než krásné Evženii.

K šatičkám jsem našla náušničky od Lenky - Nauriel.


Kabelka je moje dílo.

Od jaké panenky je náramek, to už nevím. Ale botky jsou od Eugenie - Rose - A touch of frost!

Kdo má nejdelší nohy? :-D





Vloni jsem byla nadšená, jak mi tulipány s modřenci pěkně kvetou a tak jsem nadělala spousty fotek s různými panenkami.

Jojo, pěstuju ve skalce i pampelišky. Ale řekněte, nejsou tam pěkné? :-D






Zkoušela jsem různé pózy. Některé se povedly víc a jiné trochu míň.





Loučí se s vámi tulipánová panenka Evženka.

Přeji pěkný den.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku