Veselé Velikonoce s Connie

Milí návštěvníci mého blogu, chtěla bych vám popřát veselé a barevné Velikonoce.
A abych s přáním nechodila sama, vzala jsem si na pomoc krásnou Connie...




Před dvěma lety jsem nakoupila cibulky v květináčcích a panenku u nich nafotila. Takže fotky jsou opět z archivu, ale moc se hodí. Protože letos je venku taková zima, že se mi nechce vystrčit ani nos.

Connie má na sobě šatičky a botičky od Dynamite Girl Spring. Náušničky jsou tradičně od Nauriel.



V průběhu focení mě napadlo, že bych mohla přinést lavičku a trochu focení zpestřit.

A když jsem měla venku lavičku, napadlo mě přinést i velikonoční vajíčka.

Takhle focení vypadalo - uprostřed lavička a okolo květináčky s kytičkami.







Když si Connie dostatečně osahala vajíčka, dostala do rukou narcis a fotila se s ním.







V narcisovém opojení.





Květináčky měly velkou výhodu v tom, že se dalo měnit pozadí podle potřeby.



Ještě jednou přeji krásné Velikonoce, hodně koledníků a dětem spoustu vykoledovaných vajíček.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém