Face Time

Face Time
Eugenia Perrin Frost
The Fashion Royalty
Cult Couture Basic Premium
2007
LE 1000 ks

Dnes bych vám ráda představila vaši starou známou. Ano, je to tak, Katky Eugenia se přestěhovala z Trutnova do Turnova. :-D Ale nebojte se, má se tady moc pěkně, i když tady má trochu větší konkurenci mezi jí podobnými.:-D

I když je u nás panenka už rok, nevymyslela jsem jí dodnes jméno. Tak zatím bude Face Time. Však, kdo si má všechna ta jména pamatovat, že?



Panenka přicestovala nahá a tak jsem jí našla něco z našich zásob.

Panenku mám doma od loňského dubna.

Nafotila jsem ji hned, jen co přišla, ale zveřejnění mi trvalo rok. Ale zařekla jsem se, že to musím změnit.



Eugenie má na sobě:
halenka - FR Eugenia World on a String
kabátek - Poppy Parker Perfectly Purple
kalhoty - Já
boty - FR Eugenia World on a String
náušnice - Poppy Parker Mood Changers
kabelka - Já









Panenka má stále svůj původní účes a vypadá to, že jí zůstane na vždy. Jinak vlasy má úžasně jemné. To se už moc nevidí.



Možná, že časem dostane panenka nové tělíčko a tím se jí i rozšíří šatník.

Děkuji za pozornost a těším se zase brzy na viděnou.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém