Elena v kožichu

Vítám všechny návštěvníky mého blogu v novém roce. Já vím, je to se mnou strašné a lepší to do budoucna zřejmě ani nebude.
Takže to nebudeme dál rozpitvávat a vrhneme se na to důležitější a to jsou fotky krásné Eleny ve sněhu.
Protože jsme se letos konečně dočkali zimy jak se patří a též si to náležitě užíváme, bylo nezbytné to zdokumentovat s nějakou panenkou. Ani nevím, proč jsem vybrala zrovna Elenu. Možná proto, že jsem chtěla konečně představit čepičku a šálku, kterou jsme dostali od Blanky už k předloňským Vánocům a právě Eleně tak sluší ....






Fotila jsem tuto neděli, kdy bylo opravdu krásně. Bylo dost pod nulou, aby byl sníh stále tvrdý a zmrzlý, ale přitom svítilo sluníčko, které z toho zmrzlého sněhu dělalo třpytivou nádheru.



Jak jsem psala v úvodu, růžová čepička se šálkou jsou od Blanky. A též z pletacího studia Blanule je ten krásný, mohérkový svetýrek.

Náušničky jsou tradičně z dílny Nauriel.

Elasťáky jste určitě všichni poznali. Ty jsou od nějaké historické Barbie Fashionistas - z doby, když byly Fashionistas kloubové.


Kožíšek jsem šila už dávno z nějakého leskyma z Kiku.

Botky máme také už nějaký ten čas doma - asi rok. :-D A ty jsem kupovala na ebay.

Protože jsem dlouho panenku nefotila, opět jsem si to užívala a nadělala opravdu hodně fotek.













Nevím jak u vás, ale u nás je sněhu tolik, že by panenka zapadla a nebyla by jí vidět ani hlava.







Děkuji za pozornost a dopředu se omlouvám, že asi zase nebudu schopná odpovídat na vaše případné komentáře. Takže pokud chcete, koment nechte, ale nezlobte se, pokud na něj neodpovím.
Moc díky.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém