Alysa a nábytek z IKEA

Myslím, že články s novými panenkami bych měla proložit i něčím jiným. Našla jsem v archivu napůl připravené fotky Alysy, kterou jsem asi před dvěma - třemi lety fotila s nábytkem z IKEA.
Jsou to takové fotky ze "záhrobí", protože Alysa u nás už nějaký rok nebydlí...






Je fakt, že nábytek je spíše pro menší panenky a ne pro tyhle dlouhonožky.



Jak jsem si všimla, tak Katka používá tyhle bílé knihovny ve svých příbězích a vypadá to moc dobře.

Alysa je moc pěkná panenka, škoda, že to CI tělíčko je tak obrovské.





Mám pocit, že jsem u někoho viděla další nábytek od IKEA. Ale ten mi přišel více pro malé panenky. Jsem zvědavá, jaký další nábytek pro holčičky a jejich panenky IKEA vyrobí.











Snad jste si se mnou rádi zavzpomínali na krásnou Alysu.

A příště bude zase nějaká nová panenka.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém