Violet

Poppy Parker - Mood Changers - 2015
The Model Scene Collection2015 W Club Exclusive
Integrity Toys Inc.
LE ?


Zdravím všechny milovníky panenek. Také vám přijde neuvěřitelné, že je už květen? Utíká ten čas tak strašně rychle jen mně nebo i vám ostatním? Duben mi vyloženě protekl mezi prsty a já jsem bohužel nezvládla udělat jediný článek na blogu. Je to se mnou fakt hrozné.

Dnes bych ráda dopředstavila poslední dílek balíčku Mood Changers. Je jím fialová kráska, kterou jsem "originálně" pojmenovala Violet...




Na focení této panenky jsem se moc těšila.
Tušila jsem, že by mohla mít v sobě obrovský potenciál, který je potřeba jen objevit. To je něco, co mě hrozně baví.

Souhlasím, že fialové vlasy jsou trochu úlet. Ale na druhou stranu je to takové příjemné oživení a zpestření mezi všemi těmi blondýnkami, brunetkami nebo zrzkami.

Tato panenka, ač se to zatím nezdá, má hrozně pěknou malbu.

Jako ostatní panenky, i Violka se vyfotila u všech kvetoucích kytiček.







Jak mě objevování Violčiny krásy bavilo je vidět z toho množství fotek, které jsem nadělala.















Pohled zezadu. Chtěla jsem si zvěčnit, jak byly vlásky upravené, protože bylo jasné, že po nafocení úvodních fotek, půjde účes dolů.
Též je vidět, že šatičky jsou zapínané na háčky.







Na posledních dvou fotečkách má Violka už rozpuštěný účes a pro focení se k ní přidala Jackie, která vyměnila pyžamové kalhoty za kraťásky.




Přeji všem krásnou prvomájovou neděli.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém