Pavlina


Decorum
Eugenia Perrin Frost
The Fashion Royalty - 2015
Integrity Toys Inc.
LE 800 ks
Dnes bych vám ráda představila moji hodně oblíbenou panenku. Je z loňské kolekce Fashion Royalty a pro mě to je naprosto úžasná panenka. Loňská kolekce byla taková zvláštní, panenky měly dost specifickou malbu očí a mnohým sběratelům to nesedlo. Je fakt, že i mně některé panenky přijdou takové ... zvláštní. :-D
Když jsem uviděla tuto Evženku, věděla jsem, že do ní určitě půjdu. Už jenom pro to, že Evženky miluju, sbírám je a protože jsem věděla, že i přes první nedůvěru si ji oblíbím. No a když jsem přišla na to, že v panence vidím Pavlínu Němcovou, kterou mám ráda, nemohla jsem se dočkat až ji konečně vyrobí....



Jak je u IT běžné, museli jsme na panenky čekat zhruba půl roku, tedy do podzimu. Naštěstí Evženky byly vyprodukované mezi prvními a tak čekání nebylo až tak dlouhé.

Od zjištění, že v panence vidím Pavlínu, bylo okamžitě rozhodnuté o jméně.

Tato Evženka je hrozně jiná od všech, které byly do té doby vyrobené. Rozhodně nepatří mezi nejoblíbenější panenky a možná to je to, co mě na ní tak baví.

Miluju, když mám před sebou výzvu a musím najít tu krásu, kterou panenka v sobě má. Protože ošklivé panenky vůbec neexistují, že?



A tak jsem fotila a fotila a hledala a prostě si to užívala.



I tato panenka dokázala sama stát.

Už od začátku bylo jasné, že culík rozpustím. Stalo se to velmi krátce po tom, co jsem jí udělala základní fotky.

Vlasy mají nádhernou barvu. Skladají se z mnoha barevných odstínů, které spolu moc pěkně ladí a na sluníčku vyloženě září.













Panenka má moc pěkné oblečení, opět precizně ušité a začištěné.





A nakonec vám Pavlínka odhalila, jak to je s topem, který je body.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém