Sunny na procházce na Hlavatici

Dnes zapomeneme na všechny ty archivní fotky. Mám tady fotky, které jsou ještě "teplé".
Ráno v rádiu hlásili, že bude zataženo a pršet a že si sluníčka dnes moc neužijeme. Nevím, jak v jiných koutech České republiky, ale u nás, na turnovsku, celý den svítilo sluníčko a bylo nádherně. Odpoledne to vyloženě volalo po procházce a tak jsem vzala děti své i jedno půjčené, panenku, foťák a vyrazili jsme do lesa...





Nedávno jsem dopletla tento pruhovaný svetřík a tak jsem měla chuť ho konečně nafotit.

Svetřík jsem zkombinovala s riflemi od Barbie Basics, čapkou od Integrity Toys a mými botkami. Když panenka dostala tyto hnědé hucule, chtělo to nějakou větší hnědou kabelu. Protože takovou nemáme, vytáhla jsem, snad po roce, šicí stroj a pořádně velikou ušila.

Panenka byla tedy připravená a mohla jít s námi do lesa. Máme to štěstí, že bydlíme kousek od lesa a kousek od vyhlídky Hlavatice. Většinou, když se někdo z místňáků rozhodne jít do lesa na procházku, míří právě k tomuto bodu.

Bylo to hrozně fajn, děti běhaly po lese, střílely po sobě (jako) a já jsem měla klid a čas na focení.



Kdybyste to nepoznali, v pozadí je právě vyhlídka Hlavatice. :-D



No dobrá, toto je ta vyhlídka. Já nahoru raději nelezu, trpím závratí.

Hrozně se mi líbila ta porézní skála, úplně ideální pro focení panenek.



Sunny si v ní našla dokonce jeskyňku.

Napadlo mě, že by mohla dělat, jako že podpírá strop.

Jednou rukou fajn, ale dvěma rukama toho udrží víc, no ne? :-D

Byla tak roztomilá, že jsem neodolala a vyfotila ji zblízka. Určitě si říkala, že jsem praštěná, když tam takhle musí pózovat. :-D A nebo si říkala, ať rychle fotím že to déle už neudrží. :-D



Pokusila jsem se vyfotit vyhlídku ze strany, odkud se na ni leze. Bohužel to bylo proti slunci a aby byla Sunny vidět, tak je to vzadu přepálené.

Tady jsem neodolala nápisu NESEDAT.


Doufám, že vás procházka navnadila a o víkendu také vyrazíte někam ven a užijete si přicházející jaro.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém