Mood

Myslela jsem si, že publikování článků a představování loňských přírůstků mi půjde trochu líp. No, evidentně nejde.

Ale abychom se trochu pohnuli kupředu, dnes přicházím s panenkami, které přišly už v srpnu. Jedná se o klubovou panenku Poppy Parker - jedno tělíčko a tři různé hlavy. Její rezavou zástupkyni jste měli možnosti vidět už u Léni, která jí neřekne jinak než tříhlavá saň. Já jsem plánovala ubytovat všechny tři hlavičky a tak jsem si k nim vzala i náhradní tělíčka.

Tohle na mě vykouklo po otevření krabičky, zrzavá panenka měla na hlavě kolečko od stojánku. Naštěstí ji nijak nepoškodil.




Výjimečně jsem nafotila i doplňky, tyto panenky jich u sebe měly hodně.

S vybalováním jsem si trochu pohrála.

Hlavičky dostaly svá tělíčka. Původní tělíčko, které je výměnné, jsem si ponechala a všem panenkám jsem dala náhradní tělíčka s klasickým krčním čudlíkem.

Holky si roztřídily oblečení a každá si vzala to, které jí patřilo.







Oblékáme se...





Tady jsou už téměř komplet oblečené, chybí jen pár detailů.





Seznamte se prosím s Violet, Jackie a Ginger.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém