Jackie

Poppy Parker - Mood Changers - 2015
The Model Scene Collection2015 W Club Exclusive
Integrity Toys Inc.
LE ?

Moji první zrzavou Poppynku Ginger jste už viděli a tak přicházím s další Poppynkou z trojbalení. Dnes bych vám ráda představila krásnou černovlásku Jackie...



Pro tuto hlavičku bylo připravené tyrkysové oblečení. Nebyla jsem si jistá, zda není topík ke kalhotám přišitý, protože všichni fotili panenku v celém kompletu. Naštěstí to přišité není a jsou to dva samostatné kusy.

Dohromady to vypadá spíše jako domácí oblečení a kalhoty jsou takové pyžamové. Docela mě mrzí, že nejsou delší, protože takhle vypadají opravdu jako pyžamo. Ale topík v létě určitě využijeme.

Balení mělo u sebe pouze dvoje naušnice. A protože stříbrné kruhy dostala Violet, Jackie jsem dala náušničky od Eleny. Kabelka a botky jsou z balíčku.



Panenku jsem nafotila zase u všech kytiček, které mi v tu dobu kvetly.







Jméno Jackie jsem měla asi půl roku připravené pro černovlasou Daniu. Jenže pak přišla tato trojka Poppynek a vše se změnilo. V té době jsme hodně koukali na sitcom Zlatá sedmdesátá a Jackie byla tak výraznou postavou a byla tak podobná této panence, že jsem nemohla jinak, než dát jméno Jackie právě této panence.







Jak jsem psala v předchozím článku, tělíčka mají krásně pevné klouby a panenky za bezvětří opravdu stojí samy. :-D



I Jackie se musela vyfotit u mých nových růžiček.





Panenku jsem v létě převlékla a dostala topík z dílny Nauriel. Bohužel barvičky topíku na těchto fotkách úplně neodpovídají skutečnosti. Ve skutečnosti jsou ty proužky krásně syté, modrá je stejná, jako má panenka oči.







Děkuji za pozornost a věřím, že brzy si představíme poslední mušketýrku.





Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém