Ginger

Poppy Parker - Mood Changers - 2015
The Model Scene Collection2015 W Club Exclusive
Integrity Toys Inc.
LE ?

Krátce po představení celého balení Mood Changers a všech tří panenek, přicházím s jednotlivými články.
Dnes bych vám ráda představila moji první zrzavou Poppynku, kterou jsem pojmenovala tak trochu neoriginálně - Ginger...



Jak jsem psala v předchozím článku, panenky přišly v srpnu. Tehdy mi kromě balkonovek kvetly mé oblíbené oleandry.



Tuto panenku jsme měli možnost vidět už u Léni.



Výjimečně jsem nafotila i panenčin drdol, který neplánuji rozdělávat.



Jojo, všechny panenky, které přišly v srpnu a září, čekalo focení u trhulíků.







Co mě velmi potěšilo u tohoto balíčku, byly krásně pevné klouby u všech tělíček. Proto panenky, bez větších potíží, stojí samy bez jakýchkoliv podpěr.







V srpnu se u nás stavila na návštěvě Léňa s rodinou. A tak panenky dostaly nové vršky do šatníku.

Ginger předvádí krásný červený topík z dílny Nauriel, který jsem doplnila svojí sukní.

Vloni jsem si pořídila do zahrádky růže a i přes moji zahradnickou nezkušenost mi nádherně vykvetly. Bohužel se mi nepodařilo zachytit jejich pravou barvu. Květy byly nádherně růžové.









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém