Eli také sáňkuje

Bohužel jsem nestihla publikovat tyto zimní fotky v zimě, ale na druhou stranu, panenka má na sobě tak veselé oblečení, že bychom ji mohli považovat trochu jako velikonoční vajíčko a proto jsem se rozhodla vložit tyto fotky nyní, o Velikonocích...



Jak to všechno začalo.
Hrozně jsem záviděla Blance a Lence, jak mají krásně zimně naoblíkané panenky v rolácíc a pletených zimních svetřících. Tehdy jsem si uvědomila, že kromě jednoho pleteného roláku od Léni, nemají moje panenky žádný jiný (pletený). Samozřejmě, že jsem to tak nemohla nechat a pustila jsem se do díla.

Vybrala jsem si barvičky, které jsem chtěla na svetříku mít a pak jsem se zakrytýma očima vybírala jednotlivá klubíčka a postupně je řadila. Pořadí barev je tedy čistě náhodné, ale ponechané, aby se pravidelně opakovalo.

Myslela jsem si, že to bude legrace, plést takovou barevnou divočinu. Ale bylo to spíše peklo. Všude se mi motaly bavlnky a nešlo mi plést dokola, takže jsem pak musela vše sešívat.

U rukávů jsem si myslela, že je snad nikdy nedopletu. Ale zakousla jsem se a svetřík dopletla a jsem za něj opravdu ráda.

Barvičky já prostě miluju. Ke svetříku jsem upletla ještě jednoduchou čepici a udělala jsem jednoduchou šálu.

Pak jsem čekala na sníh a když ho trochu napadlo, vzala jsem Eli a sáňky a šlo se fotit.



















Snad jsem vám udělala radost, sice zimní, ale velikonočně barevnou Eli.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém