Tatu a sníh

Než začnu představovat přírůstky z loňského roku, ráda bych ještě teď v zimě vložila pár zimních článků. Letošní zima je taková podivná, i když ta loňská a předloňská nebyla lepší. Vypadá to, že se budeme muset smířit s tím, že zasněžené a chladné zimy jsou minulostí, bohužel i na horách. Ale proč to tady zmiňuji. Totiž, focení panenky v zimě na sněhu je vlastně takový malý adrenalin. Ten spočívá převážně ve strachu, zda sníh, který jeden den napadl, ještě druhý den vydrží a hlavně, zda ten sníh vydrží do víkendu, kdy máme jedinou možnost panenku nafotit.

Já jsem to zvládla letos dvakrát. Jednou se mi podařilo nafotit Tatu a jednou Eli, ale ta někdy příště ...



Samozřejmě, že když je sníh, tak nezbytným doplňkem jsou sáňky. A to by bylo, aby se ty panenky na sáňkách nepovozily - chtíc nechtíc. :-D

Měla jsem při tomto focení štěstí, že svítilo sluníčko. Kéž by takových dnů bylo v zimě více.







Tatu jsem už hrozně dlouho nefotila a je to docela škoda, je to nádherná panenka.

Někdy sáňky poslouží dobře i jako lavička. Tady se tak zabořily do sněhu, že by sáňkování nebylo vůbec možné.



Možná bych mohla říct, co to má Tatu na sobě. Takže, na hlavě má brýle z Barbie Basics doplňkového balíčku a z toho balíčku je též i ten šátek. Pletené tričko a kabelka jsou z dílny Nauriel. Kabát je od nějaké My Scene a legíny a boty jsem šila já. Sáňky jsou z Kiku, ale to už většina z vás ví.





Vždy se mi hrozně líbily Blančiny fotky s rampouchy. Já jsem našla jeden jediný a ke všemu hrozně maličký. Snad ho na té fotce vůbec najdete. :-D




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém