Přírůstky v roce 2015

Podle velmi malého počtu článků na mém blogu v roce 2015 by se mohlo zdát, že se panenkám už téměř nevěnuji. Samozřejmě, že to tak není. Stále se snažím něco tvořit, fotit a sem tam nějakou novou panenku pořídím. Problém je ale v čase. Jednoduše se ho nedostává. Dost mě to štve a mrzí, že více nepublikuji, ale nemám kdy a večery strávené u počítače jsou minulostí.

Takže s mírným zpožděním přicházím s přehledem nových přírůstků v roce 2015.



Samotnou mě dost překvapilo, že mám takový skluz a že jsem vloni zvládla představit jen dva nové přírůstky. Raději nebudu nic slibovat, ale snad se mi podaří všechny nové panenky vložit na blog co nejdříve. I když něco mi říká, že to jen tak jednoduché nebude.

Z koláže je patrné, že Poppynky rozšířily řady rovnou o tři kočky, konečně mám zrzavou Poppynku. Vloni přibyly dvě nové Evženky a dvě nové tváře - Kesenia a Giselle. Z Giselle mám opravdu velkou radost a beru ji jako takovou Mini Me.

Tak uvidíme, co nového na nás čeká letos.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém