Madeleine

Rare Appearance
Dania Zarr Dressed Doll
2014 FR W Club Exclusive
Integrity Toys Inc.
LE 950 ks

Nebyla to věčnost a jsem tu zpět. Řekla jsem si, že prostě musím blog trochu oživit a povkládat všechny ty resty, ať se můžeme věnovat tomu, co je aktuální a nevracíme se pořád někam do minulosti.

Dnes bych vám ráda představila krásnou Daniu, která přišla už někdy v červnu, ale do srpna čekala schovaná na mé narozeniny a pak chudák ještě čekala do září, než jsem ji vyndala z krabičky a nafotila...


Tuto panenku jste měli možnost vidět už u Blanky, která ji nafotila krátce po tom, co holky přišly.

Blanka krásně nafotila všechny doplňky, které panenka měla u sebe. Pokud vás to zajímá, mrkněte k ní. Já jsem na tohle hrozný lajdák, mě to fotit nebaví.

Panenka byla poslední clubovou panenkou v roce 2014. Ano, nespletla jsem se. Panenka byla představena v prosinci v roce 2014 - u Nauriel je článek s promo fotkami.

Ale od představení k vyrobení a doručení je vždy nejméně půl roční čekací doba. Zatím bych řekla, že všechna ta čekání se vyplatila.

Tato Dania byla pěkná už na promu, ale ve skutečnosti je snad ještě hezčí. Je to taková lady z 50.tých let (snad jsem nespletla desetiletí, trochu se mi to plete).

Měla jsem pro ni připravené jméno Jackie - podle Jackie Kennedyové. Hrozně dlouho jsem jí tak říkala, ale nakonec jméno Jackie dostala jiná panenka a z této se stala Madeleine, zkráceně jí zřejmě budu říkat Maddie.

A už nevím, co bych dál povídala, takže s povídáním končím a vy si můžete v klidu doprohlédnout fotky naší krásné Maddie.







Omlouvám se, ale konec s povídáním není. :-D U této fotky jsem chtěla vysvětlit, proč jsem ji fotila zezadu. Takže, docela mě překvapilo, že šatičky jsou zapínané na zip. Dříve to bylo docela obvyklé, ale poslední dobou většinu oblečení IT zapínali na háčky. Takže mi to nedalo a nafotila jsem šatičky i zezadu. Je to prostě krásná práce.

Vloni jsem hrozně zanedbávala svoji skalku a tak kvetla snad jen na jaře a pak z kraje léta, ale krásně se mi rozrostly truhlíky na okně a tak jsem jejich změť květů využila nejen při jednom focení.



No dobrá, kvetl i vřes, ale ten je věčně ve stínu a je hrozně vysoký, tak se u něj fotí hrozně špatně a nepohodlně.




A to je poslední fotka naší Maddie. Doufám, že se vám článek líbil a v blízké době se můžeme těšit zase na něco zimního.








Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém