Sáňkování s bonusem

Tak už tady máme nový rok a já jsem si z toho starého přinesla velké, ba přímo obrovské resty.

Pro dnešek jsem připravila loňské sáňkování. Určitě si pamatujete, že o loňských vánočních svátcích napadl sníh. A protože jsem tušila, že to nebude mít dlouhého trvání, hned jsme všichni vystartovali ven. Děti šly sáňkovat a já jsem vzala na sáňkovačku panenky. Škoda, že se něco podobného neopakovalo i o těchto vánocích...


Eugenia a Megan dostaly svetříky od Ježíška Blanky, vzaly nové sáňky a šly sáňkovat.

Megan: "Eugie, dávej pozor, vždyť do mě narazíš!"
Eugenia: "Tak přeci uhni, když jedu. Copak mě nevidíš?"

Megan: "Aáááá, padám."
Eugenia: "Jéje, Megan, promiň. Myslela jsem, že uhneš včas."

Eugenia: "Opravdu promiň, nechtěla jsem do tebe narazit. Ale byla to zábava, viď? Jak za mlada. :-D Nestalo se ti nic?"
Megan: "Jojo, jak za mlada. :-( Asi mám otřes mozku! Na tebe si dám příště pozor. :-D Jsi pěkně nebezpečná sáňkařka."

Eugie: "Přeci to nemohlo být tak strašné. Jako malé jsme padaly ze sáněk pořád. Mám se ti na tu hlavu podívat?"
Megan: "Díky. Ale myslím, že to bude dobrý. Ale sáňkovat už raději nebudeme. Pro dospělého to je trochu nebezpečný sport. :-D"

Eugenia: "Chceš jít tak brzy domů? Vždyť je tady tak krásně, není to škoda?"
Megan: "No nevím. Sáňkovat už opravdu nechci a je fakt, že domů se mi také ještě nechce. Navrhuješ další dětskou zábavu?"

Eugenia: "No jasně, co takhle postavit sněhuláka? Co tomu říkáš? To by mohlo být bezpečné. :-D"

Megan: "Stavět sněhuláka je určitě bezpečné, ale nebudou mě u toho moc zábnout ruce?"
Eugenia: "Ty máš ale problémy. Proč sis nevzala rukavice, když jsi šla ven do zimy?"

Megan:"Eugie, měla jsi pravdu, je to fakt zábava. Připadám si zase tak mladá." :-D

Megan:"Pěkně uplácat tělíčko a pak ještě hlavu a máme sněhuláka hotového."

Eugenia:"Tak už je náš sněhuláček hotový. Docela se nám povedl, co říkáš Meg?"
Megan:"Jojo, sněhuláček je pěkný. Sice mu chybí ruce, ale i tak je bezva."

Megan: "Teď mě ale už ruce opravdu mrznou. Jdeme domů a dáme svařáka a zabalíme se na gauči do deky. Co ty na to? Nebo chceš ještě vymyslet další dětskou zábavu?"
Eugenia:"Bylo to bezva, ale mám toho také akorát dost. Ruce mi budou rozmrzat celé odpoledne. Ten svařák je výborný nápad. :-D"
Jak vidíte, Megan má ještě červenou pusu, kterou jsem jí během roku zase odstranila. Zřejmě jsou toto její poslední fotky s výraznou pusinou.




No a tady máme ten bonus.
Před rokem si Adrianka ještě hrála s panenkami (bohužel za rok tak vyspěla, že je z ní malý puberťák, který je přímo srostlý se svým smartphonem.) Od Ježíška tehdy dostala Annu a Elsu od Disneyho. Převlékla je a když viděla, že já jdu ven fotit panenky, vzala je s sebou také a poprosila mě o nafocení.

Anna s Elsou si půjčily sáňky a také se snažily sáňkovat.

Pak si ale zapřáhly koníky, kteří sáňky táhli.



Nakonec trochu adrenalinu. Elsa si zahráhala na Libušku Šafránkovou v Popelce.



A protože Elsa nemůže zůstat pozadu, i ona si osedlala svého koníka.


Doufám, že jsem vás všechny pobavila a navnadila na zimu a sníh, který by měl zítra přijít. Škoda, že to nebylo o týden dřív.

Všem návštěvníkům blogu přeji krásný nový rok, hodně zdraví, štěstí, zábavy, legrace a návratů do dětství.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém