Kesenia

Entice
The ITBE Collection - Love is in the Air!
IT Direct Exclusive
Integrity Toys Inc.
Limited edition of less than 500 dolls
2015
Dnes bych vám chtěla představit můj přírůstek. Nový už psát nemohu, protože panenka u nás bydlí už od poloviny dubna. Dokonce se mezitím stihla zúčastnit hry na Flickru. Ale když se to tak vezme, tak je u mě docela normální představovat panenky se čtyř měsíčním skluzem. Takže tady máme přesně čtyři měsíce od příjezdu a jdeme na to představování...


Nikoho zřejmě nepřekvapí, že panenka je od Integrity Toys, patří do řady ITBE - což znamená Integrity Toys Basic Editions.


V této basic řadě měly všechny panenky na sobě prádlo. Na celou kolekci se můžete mrknout k Léně.


Nevím proč, ale tato Kesenia se mi od začátku hrozně líbila.


Líbila se mi barva vlasů, kombinace make-upu, barva očí, rtů a nakonec i prádla. I když okamžitě přiznávám, že já takové oblečení nemám vůbec ráda.


Zkusila jsem tedy své štěstí a ono to vyšlo a v dubnu ke mně přišla moje první Kesenia.


Trochu jsem se bála panenky v negližé a nevěděla jsem, jak ji vlastně fotit, ale nakonec to byla zábava.























Snad se vám moje dračice líbila. A příště bychom si mohli dát zase něco aktuálního.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém