Eugenia a plavková sezóna

Po dlouhé době jsem se zase zúčastnila Niny tématického focení. Pro červenec bylo téma - Plavková sezóna. Byla jsem tak aktivní, že jsem fotky udělala a poslala už z kraje měsíce. Myslela jsem si, že bych vložila fotky na blog až po zveřejnění u Niny, ale zdá se, že Ninuš nestíhá stejně jako já a tak vkládám fotky už teď, dokud je venku ta správná plavková sezóna...



Chvíli jsem vybírala, která panenka bude tou nejvhodnější pro předvedení plavek a užívání si pohodičky u bazénu. No a protože jsme se chystali na dovču a bylo jasné, že můj Holy Grail s námi nebude moci jet, rozhodla jsem se, že tou pravou plavkovou modelkou bude Eugenia.

Oblékla jsem jí tyto růžové plavky, které jsou už stoleté, ale byly to jediné, u kterých jsem našla jak spodek, tak vršek. :-D

K fotkám jsem vymyslela krátký příběh. Něco ve smyslu, že Eugenia šla na plovárnu, kde měla mít sraz s kamarádkou, kterou vyhlíží. Protože se mi nechtělo hledat další panenku, tak se příběh vyvíjel dál tak, že kamarádka měla zpoždění a nedorazila.

A tak si Eugenia našla volnou židličku se stolečkem a uvelebila se. Tedy, nejdříve trochu zapózovala. :-D













Tak a tady je vybalená a rozložená Eugie.

Protože to je nóbl panička, vzala si s sebou šampáňo a z žalu, že kamarádka nepřišla a také trochu z obavy, že by šampáňo moc zteplalo, si nalila.






Při prohlížení fotek v počítači mě pak mrzelo, že jsem jí ty sandály nesundala. Ale už jsem to měla všechno uklizené a venku bylo snad padesát stupňů, tak jsem to přefotit už nešla.





Doufám, že vás fotky krásné Eugenie potěšily.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém