Evženie v mikině

Od ledna jsem si pohrávala s myšlenkou, že bych chtěla vyfotit všechny Evženky pospolu. Což by asi nebyl takový problém, i přes to, že focení skupinovek vyloženě nesnáším. Otázka spíše byla, co budou mít holky na sobě. Měla jsem představu, že by měly mít něco nového a něco, co by je všechny spojovalo. Celou zimu se mi v hlavě honily různé nápady, ale nikdy to nebylo to ONO. Až na konci března to přišlo jako blesk z čistého nebe a já jsem věděla, co přesně budu šít - mikinová saka. Je to taková ležérní záležitost k riflím, ale tím, že to je sako, tak je současně elegantní. Hned jsem věděla, že mají být převážně šedá, ale pár i barevných.
Roztříhala jsem manželovi jedno nepravé triko od Nike a dvě trička po Adriance. Během dubna jsem se věnovala šití a pak kompletování a nakonec focení a upravování. Focení společných fotek bylo strašné, ale na druhou stranu jsem si to všechno hrozně užívala a výsledek bych vám moc ráda nyní ukázala...


Článek jsem připravila tak, že jednotlivé panenky se budou střídat s fotkami celé skupinky.

Popis toho, co má panenka na sobě, je vždy na první fotce, já jen doplním nějaké informace, co jsem jak šila.

Megan
Ano, Megan je panenka, kterou mi Lenka přemalovala a já ji postupně zase vymazávám to, co Léňa namalovala. Takže Megan skončila bez té červené pusy, na kterou jsem si nemohla zvyknout. Ale s modrýma očima jsem maximálně spokojená, takže takhle panenka už zůstane.
Střih, který jsem použila pro toto sáčko je původní od Irči - Surfinie





Měla jsem takových nápadů, jak panenky nafotit, ale při samotné realizaci jsem vždy narazila na nějakou překážku, proč to tak udělat nejde. Panenky také vůbec nedrží na těch jehlových podpatcích, takže se neustále kácí. Neohnou ruce tak, jak bych potřebovala. Proto jsem nakonec vzala tu krabičku od parfému a použila ji jako opěrný bod.

Bianca
Biancu jsem udělala hodně sportovní. Tričko, které má, jsem dostala od Blanky k Vánocům. K tričku patří ještě úžasná růžová mikina. Střih na tuto mikču je hodně upravovaný střih na kabát od Nency, bohužel jsem mu udělala až moc velký límec, ale ten možná ještě upravím. Je to jediná mikina, která nemá ani jednu kapsičku.





Některé skupinové fotky se mohou zdát stejné, ale je v nich barevný rozdíl, kdy jsem neustále dolaďovala a hledala to správné světlo.

Wee
Wee také dostala šedivé sáčko a na něj jsem použila můj vyzkoušený upravený střih od Irči - Surfinie. Stejný střih má sáčko od Agnes tady. Většina šperků je od Léni - Nauriel.
Je zajímavé, jak botky od původních FR panenek krásně sedí a ty nové na FR2 tělíčka nesedí snad nikomu.







Trisha
Tato panenka je jedna z mých nejoblíbenějších. Té jsem vymyslela úplně jiný typ sáčka, i když v tom malém měřítku a při tloušťce materiálu to neudělalo přesně to, co mělo. Ale i tak si myslím, že se sáčko povedlo. Všimněte si, že na jedné straně má maličkou kapsičku.
Všechny panenky dostaly pod sáčka nějaký topík nebo tričko.







Rose
Pro Rose jsem vybrala sáčko růžové, protože v šedém vypadala hrozně. Střih je opět hodně upravovaný střih na kabátek od Nency. Šít z této tričkoviny nebyl žádný med. Látka se hodně natahovala a i z toho důvodu je kapsa střihnutá na štorc.







Lena
Lena má sáčko téměř stejné jako Wee, ale v růžové barvě. U tohoto sáčka jsem nechala roztřepené rukávy. Jediná Lena dostala i korále. Nevím, ale přijde mi, že k mikinám se náhrdelníky nehodí. Lenu jsem fotila na dvakrát. Když jsem večer po focení kontrolovala fotky a vybírala, které pustím do světa, tak jsem zjistila, že mám všechny její fotky celé postavy máznuté, tak jsem ji ráno musela vyfotit znovu. Při tom jsem zjistila, že ráno je lepší světlo, což je skvělý poznatek pro budoucí focení.







Miriam
Pomalu se blížíme do finále. Doufám, že jste u článku neusnuli. :-D Miriam je taková moje modrá kočička. Neplánovala jsem, že zrovna ona dostane jedinou modrou mikinu, ale šedivá jí zoufale neslušela a ani ta růžová, tak dostala modrou. Střih je opět hodně upravovaný střih od Nency na kabátek. Bohužel tentokrát jsem udělala až moc velké kapsy.







Eugenia
No a kdo jiný by měl uzavírat naše povídání, než naše hvězda Eugenia. Původně ona měla mít to modré sáčko. Nevím proč, ale mám pořád pocit, že bych ji měla oblékat do modré. Jenže modré jí vyfoukla Miriam a tak dostala dobře padnoucí šedé a k tomu růžový top. Střih na sáčko je původní od Irči - Surfinie.





Tak a to je vše. Loučí se s vámi moje parta Evženek, kterou takhle pohromadě určitě dlouho neuvidíte. Ale už se mi rodí v hlavě nápady na projekt Poppynky. :-D






Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém