Eugenia

Going Public
Eugenia Perrin Frost
W Club upgrade Doll 2008
Integrity Toys Inc.
LE 1330 ks


Dnes bych vám s ohromnou radostí ráda představila svůj poslední panenkovský vánoční dárek, který je současně mým nejvzácnějším a nejvýznamnějším.
Ten, kdo mě zná už nějaký ten pátek, tak ví, že mojí vysněnou panenkou vždy byla Eugenia Going Public. Abych dala důkaz, že nekecám, tak už v roce 2012 se v článku s Trišou k tomu hlásím a o rok dřív se o tom zmiňuji v komentech u Vlaďky. Tato Eugenia byla asi první feškou, kterou jsem zaznamenala a líbí se mi už hrozně dlouho.
Několikrát jsem se o ni pokoušela v různých aukcích, ale protože se mi zdálo 4,5 tisíce moc peněz, panenku jsem nikdy nezískala. Bohužel její cena je čím dál vyšší a tak jsem se jednou rozhodla, že nebudu čekat, až se bude prodávat za 15 tisíc a poprosím Ježíška, zda by mi ji nepřinesl....


Nebudu popisovat, jak k ní Ježíšek přišel, protože to není vůbec důležité. Hlavní je, že mi ji opravdu přinesl a já jsem se o Štědrém dnu radovala opravdu jak malá holka.
Ale prozradím, že panenka byla nahá a tak trochu neplánovaně musela projít změnou tělíčka. Ale pod stromečkem na mě čekala takhle krásně zabalená.



Do teď nemohu uvěřit, že můj Holy Grail už není jen zbožným přáním, ale proměnil se na skutečnost.

A protože pro mě byla Eugenia vždy tato panenka, bylo jasné, že jméno jí zůstane.

Panence zatím nikdy nikdo vlásky nemyl a tak jsem ani já neměla potřebu jí s nimi něco dělat. Sice jsou trochu více rozvrkočené, ale zatím tak příjemně a já se bojím, že kdybych jí do toho začala hrabat, už bych nedocílila toho pěkného účesu.



Určitě je vám jasné, že moje bohyně bude mít hooodně fotek.







Docela mě překvapilo, že ve skutečnosti její vlasy nejsou tak blonďaté, jak to na fotkách působí.







S Eugenií jsme si pěkně pohrály a moc se nám to oběma líbilo. Nebylo lehké přestat ji fotit. :-D





Tak a loňské Vánoce máme za sebou a teď se můžeme věnovat aktuálním přírůstkům a nové i starší tvorbě a kytičkám, které všude krásně kvetou.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém