Kate



Nocturnal Glow
Véronique Perrin
The Convention Collection
Gloss Convention 2014
Integrity Toys Inc.
LE 500 ks

Dnes bych vám ráda představila můj druhý vánoční přírůstek. Je jím Véronique, která se stává mojí druhou Vero ve sbírce...



U této panenky se mi hrozně líbily šatičky a její velmi jemná malba s těmi krásnými modrými kukadly.




Protože panenka byla vánočním dárkem, tak je také nafocená u vánočního stromku, jak jinak, že?

Panenka má hodně podobné botičky, co měla Ayumi a také jí na noze zrovna nedrží.



Tato panenka dlouho neměla jméno a jistě chápete, že Vero 2 moc pěkné není. :-D

Nijak jsem se tím netrápila, protože jsem věděla, že jméno přijde samo a také přišlo.

Když jsem panenku převlékla do jiného oblečení, najednou mi to cvaklo a já jsem věděla, že to je Kate. Hrozně mi připomněla vévodkyni Kate. Netvrdím, že jí je panenka podobná, to vůbec, spíše v ten určitý moment proletěl určitý impulz, kdy při pohledu na panenku se mi Kate vybavila.

Tyto fotky jsem dělala někdy v zimě, kdy už zase nebyl žádný sníh. Jsou nic moc, uvědomuji si to, ale lepší nemám.



Ale už jsem mezitím Kate trochu rozčesala, převlékla i nafotila, takže jednou vám Kate představím i v civilnější podobě.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém