Dominique

Tantalizing
Dominique Makeda
Official Workshop Doll
Gloss Convention 2014
Integrity Toys Inc.
LE 300 ks

Už je téměř jasné, že své vánoční přírůstky do konce měsíce dubna představit nezvládnu. No, nevadí. Můj nej dárek si tedy nechám na květen.
Dnes bych vám ráda představila panenku, jejíž tvář je u mě úplně nová...


I tuto panenku mi Ježíšek přinesl novou a v kompletní výbavě.

Protože je u mě první zástupkyní této tváře, tak jí zůstalo její oficiální jméno - Dominique.

Dominique má trochu nezvykle tělíčko Nu Face, má už to pěkné, nové, které je podobné novému FR2, ale s menším hrudníkem. Mám pocit, že někdo nám už na svém blogu rozdíly a nové tělíčko představoval a popisoval.

Dominique má též překrásné vlasy. Vlny jsou volné, vůbec nejsou nagelované a přitom krásně drží.



Šatičky jsou inspirované poslední módou celebrit, které se předhánějí o (ne)vykouknutí svých předností. Já nevím, ale mně se takové šaty nelíbí, tedy na lidech. Netoužím vidět prsa každé druhé herečky nebo zpěvačky, která jakoby náhodou neuhlídala své šaty.

Na některých fotkách si lze všimnout barevného rozdílu mezi hlavou a tělíčkem. Je to takový nešvar IT, že neumí u některých tmavších panenek perfektně zkombinovat barvu.



Focení s Dominique mě hrozně bavilo, proto jejích fotek je o fous víc.





Nafotila jsem vlásky i zezadu.

Šatičky mají na zádech zajímavé křížení.





Dominique jsem jako jedinou od Vánoc nepřevlékla, takže kdy ji příště uvidíte je ve hvězdách.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém