Ayumi

Evening Siren
Ayumi N.
IT Direct Store Exclusive
Gloss Convention 2014
Integrity Toys Inc.
LE 600 ks

Ani nevím, jak začít. Dala jsem si předsevzetí, že tento rok se budu více věnovat blogu a budu častěji vkládat články. A jak to dopadlo? Snad ještě hůř, jak vloni. Na články nemám čas a když se mi nějaký vložit podaří, nezvládám odpovídat na vaše krásné komentáře. Tímto se všem omlouvám, jsem hrozná, já vím, ale prostě nezvládám.
A protože mám velké resty ještě od Vánoc a další novou panenku doma, rozhodla jsem se, že to nemůžu už dále odkládat. A tak se tady v nejbližší době objeví všechny mé vánoční dárky...



První panenku, kterou jsem objevila pod stromečkem a rozbalila, byla Ayumi.

Je mojí první Asiatkou a je fakt nádherná. Hrozně se mi líbí její modré šatičky a také jsem byla vemi zvědavá na to nové NuFace tělíčko.

Já vím, je trochu úlet vkládat koncem dubna fotky z Vánoc, ale můžu za to, že ten čas tak strašně rychle letí?

Ještě v zimě jsem udělala Ayumi fotky s našemi novými sáňkami, ale ven jsem ji nebrala, na to jsem neměla odvahu. Bála jsem se, abych neztratila botičky, které na noze vůbec nedrží a aby se šatičky nějak neponičily.

To nemáme tak špinavé okno, ten den konečně padal sníh.

Ayumi má moc pěkné šperky, ty se budou do budoucna hodit.

A ještě bych mohla napsat pár slůvek k jejím vlasům. Jsou nádherné, jemňoučké, příjemně zvlněné a vůbec nejsou nagelované, fakt krása.

Tak a to je moje první a zatím jediná Asijská kočka.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém