Lilac v záplavě jarních cibulek

Máme tady už oficiálně jaro a mně vykvetly jarní cibulky, které jsem si koupila na vzpomínku své babičky, která by měla v březnu svátek. Cibulky mám volně ložené v truhlících na oknech, stále ještě v kelímcích, ve kterých se prodávají. No a protože v sobotu párkrát vykouklo sluníčko, na nic jsem nečekala, vytáhla jsem cibulky z truhlíků a dala jsem je do skalky aby mohly dělat pěkné zákoutí některé z mých panenek...




Ani nevím, proč jsem si pro toto jarní focení vybrala právě Lilac, možná, že to je taková květinka.

Lilac má už od zimy na sobě šatičky a botky od Barb, které jí krásně ladí s barvou rtěnky.

Náušničky jsou jako tradičně ze šperkařské dílny Nauriel.

Jak vidíte, z cibulek jsem si pořídila dva kelímky narcisek, dva kelímky krokusů a dva hyacinty. Samozřejmě, že je plánuji pak zasadit do skalky.

S hyacinty mám už několikaleté zkušenosti, ty se úžasně rozmnožují.

Na této fotce je vidět, jak byla Lilac obklopena kelímky s cibulkami. Nepíši záměrně květináčky, protože tohle jsou obyčejné plastové kelímky. Tedy, kromě těch dřevěných věder, ve kterých jsou hyacinty.

Aby focení nebylo tak jednoduché, tak se mi sluníčko neustále schovávalo a já jsem ho vyloženě chytala. Fotila jsem asi na třikrát, protože většinou, když jsem vyběhla ven, slunko se schovalo za mrak.

Ale když jsem měla štěstí a chytla jsem ho, focení nemělo chybu.





Doufám, že vás květinkové fotečky potěšily při tom dnešním aprílovém počasí.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém