Agnes a přicházející jaro

Myslím, že bych mohla říct, že dnes to venku vonělo jarem. Sluníčko svítilo, bylo teplo a my jsme výjimečně nikam nejeli. Tomu se nedalo odolat. Měla jsem po dlouhé době chuť vyfotit panenku. Ve skalce mi vykvetlo pár sněženek a protože jsem v obýváku měla napůl oblečenou Agnes, dooblékla jsem ji a šla na to...




Plánovala jsem, že vám nejdříve ukážu proces převlasování, než představím hotovou Agnes, ale člověk míní ......

Článek o převlasování určitě bude, ale až někdy v průběhu roku.

Musím říct, že dnes jsem si focení užívala, čemuž odpovídá i množství fotek.



Dnes jsem udělala i výjimečně hodně portrétovek.

Chtěla jsem dát Agnes nějaké lepší tričko, ale je to divné, prostě jsem ho nenašla.

Úplně náhodou jsem vzala do ruky tohle žluté sáčko a když jsem ho Agnes oblékla, samotnou mě překvapilo, jak jí ta barva sluší. A protože jsem ji chtěla obléknout už jarně, tak dostala naši stoletou modrou sukni. Dělá to z ní takovou školačku.
Nevím co se při tom převlasování stalo, ale nějak mi při tom holka omládla, takže jí mladistvé oblečení sluší víc. Kabelku jsem šila ještě na podzim k jinému modelu, který měla Agnes už na sobě, dokonce jsem udělala i fotky, ale ke článku jsem se ještě nedostala.












Když mě viděl Vilda, jak jdu ven fotit panenku, vzal si plastová zvířátka a přemluvil mě, že je také bude fotit. Půjčila jsem mu náš kompakt - asi mi doma roste konkurence. :-D Na této fotce vidíte, jaká zvířátka si s sebou vzal (je odborník přes plazy a obojživelníky). Bohužel Agnes dostala jednu ještěrku jako mazlíčka.

Vilda - malý fotograf.




Vraťme se ale k naší drahé Agnes. Jak jsem psala výše, tentokrát jsem udělala velkou spoustu portrétovek, které budou následovat. Nemohla jsem si vybrat, proto jich je tolik. Zřejmě mě Agnes uhranula. :-D



















Tak a to je pro dnešek vše. Děkuji za pozornost a snad na další článek nebudete muset čekat měsíc.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém