Vero na sněhu

Dokud je venku stále zima a sníh, vložím aktuální, zimní fotky i já.
Fotečky jsou z vánoc, kdy konečně napadl sníh a mrzlo, ale i svítilo sluníčko. Se sněhem jsem nepočítala, ale hrozně jsem chtěla nějakou panenku nafotit a jediná, která byla vhodně oblečená, byla Vero...




Před zimou se mi v Kiku podařilo sehnat sáňky, ani chvilku jsem nezaváhala a hned si dvoje koupila.

Tento úžasný kabát jsme dostaly od Lenky - Nauriel jako dáreček, když k nám na podzim přijela na návštěvu i s rodinou.

Ke kabátu Léňa ušila i kabelku, je dostatečně velká, protože ví, že já velké kabely prostě miluju. :-D

Vero se raději než sáňkování věnovala opalování.

Jak vidíte, Vero má nejen rozpuštěné vlasy, ale je i nově navlasena.

Fotky, kde má rozpuštěné vlasy jednou také vloží a též jsem fotila průběžně při převlasování, takže to jednou také uvidíte. :-D

No jo, Vero je dáma, ta na nějaké hrátky ve sněhu moc není a tak spíše jen postává nebo posedává a užívá si více sluníčka, než sníh.










Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém