Přírůstky v roce 2014

Tak jako každý rok, i v roce 2014 jsem zazdila výročí blogu. Ale jak jsem vloni předeslala, budu to dělat malinko jinak. Přicházím s mojí novou rubrikou - přírůstky za uplynulý rok...




Vloni, na začátku roku, jsem nepočítala s tím, že by se moje IT rodinka nějak zásadně rozrostla, ale teď mohu říct, že jsem se pěkně spletla. Dostaly se ke mně panenky, po kterých jsem dlouho toužila, jako třeba Connie a nebo moje dlouholetá, vysněná Eugenia Going Public. Počítala jsem to a líbí se mi už přes pět let a podle mě to je nejkrásnější feška všech dob.

Při pohledu na moji koláž Nových panenek je zřejmé, že můj zájem se zaměřil převážně na Evženky. Ano, je to moje nejoblíbenějí tvář a přestala jsem se tomu bránit a začala rozšiřovat jejich počet v mé sbírce. I přesto se ke mně dostalo i plno nových tváří - Adele, Agnes, Ayumi nebo Dominique.

Pro příští rok, tedy už tento rok, jsem si předsevzala, že už opravdu tolik nakupovat nebudu, ale budu se snažit častěji publikovat a snad se mi podaří ubytovat tváře, které ještě nemám a snad i nějakou další Evženku. :-D


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém