Megan


A Touch of Frost!
Eugenia Perrin Frost
2013 W Club Fashion Royalty Exclusive
Integrity Toys Inc.
LE 1130 ks

Dnes bych vám ráda představila panenku, která je taková staro-nová. Moji panenku Rose znáte a také jistě víte, že chudák měla oční vadu, takže poměrně intenzivně šilhala. Myslela jsem, že když bych jí rozpustila vlasy a přes to šilhací oko spustila prameny, tak by nebylo její šilhání vidět. Měla jsem pravdu tak částečně. Ale stejně mě to šilhání nedalo spát a protože se často objevovaly na doll bazarech jen hlavičky této panenky, řekla jsem si, že kdybych narazila na nešilhací hlavičku za rozumnou cenu, koupila bych si ji. Ani to dlouho netrvalo a na hlavičku jsem narazila. Když jsem se pak zmínila před Lenkou, že mám novou hlavičku, tak se sama nabídla, že by mi tu starou zkusila opravit. No a když se nabídla, tak jsem toho trochu zneužila a vytvořily jsme Megan...



Nejdříve jsem si vymyslela, že z panenky uděláme modroočku.

To se Léně moc povedlo, při přemalbě mi i zkorigovala očka tak, aby už nešilhala.

Pak jsem si začala vymýšlet, že bychom mohly (teda, že by Léňa mohla) udělat tmavé stíny. No, trochu jsem Léňu potrápila a na potřetí se stíny podařily.

Když měla ty tmavé stíny, chtělo to udělat i něco s tou nevýraznou pusou.

Léňa měla se mnou moc trpělivosti a namalovala jí krásné rudé rty.

Když k nám v říjnu přijeli na návštěvu, tak mi upravenou hlavičku přivezla.

Jenže ta ještě pěknou chvíli čekala, až jí seženu nějaké tělíčko. To jsem nakonec pořídila od Blanky a tak byla Megan kompletní.

Fotky jsou dělané navečer někdy na podzim a tak jsou tak podivně zbarvené.

Podle titulkové fotky vidíte, že proběhla ještě malá úprava, ale to zase někdy příště.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém