Lena

City Prowl
Eugenia Perrin Frost
The Fashion Royalty - Urban Safari Collection
Integrity Toys Inc.
LE 466/800 ks
Tuto panenku mám doma už od září. Tehdy jsem ji nafotila, dokonce se mi podařilo dát nějaké fotky na flickr, ale připravit článek na blog jsem už nezvládla. Pak přišla Agnes, která převzala veškerou moji pozornost a Lena skončila nepředstavena. Protože bych ráda začala plnit svá předsevzetí, Lena je mojí první vlaštovkou...



Hned, jak nám byla panenka představena, bylo mi jasné, že ji musím objednat ihned, abych ji pak nemusela zase složitě shánět.

Měla jsem štěstí, panenku jsem si předobjednala a pak jsem čekala až ji v IT vyrobí a pošlou dealerům.

Čekání bylo opět poměrně dlouhé, ale na to jsme si u IT už všichni zvykli.

Jestli si to dobře pamatuji, tak byla jednou z prvních panenek, které se z Urban Safari kolekce objevily.

Docela mě a vlastně nejen mě, překvapilo, že sukýnka je tak strašně průhledná. Je to docela škoda, protože se skoro nedá použít.

Zbytek oblečení je moc pěkný, taktéž šperky a boty.

Upřímně přiznávám, že když jsem panenku viděla na promo fotkách, úplně odvázaná jsem z ní nebyla. To se mi u Evženek stává pravidelně. Ale léta zkušeností mě poučila, že časem se mi Evženka líbit začne a že bych ji stejně pak sháněla. Což se mi potvrdilo i nyní, jakmile se ukázaly první skutečné fotky, bylo mi jasné, že to je další kráska, kterou musím mít. Naštěstí jsem ji měla předobjednanou a nemusela jsem ji pořizovat za nekřesťanské peníze z ebay.

Ale komu se Evženka líbila ihned, byla Lenka a tak mě napadlo, že když Biancu jsem pojmenovala po Blance, tuto panenku pojmenuji po Lence a tak dostala jméno Lena.

Lenu jsem vzala do mého improvizovaného ateliéru a trochu jsme si spolu pohrály.

















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém