Přečesaná Agnes

Protože jsem slíbila, že říjen bude ve znamení Agnes, přicházím s dalšími fotečkami této neobyčejné panenky...




Tentokrát Agnes zahodila korzet a vzala si na sebe jen vestičku.

A jak nadpis napovídá, rozpustila jsem i zbytek účesu a přečesala ji. Bohužel vlásky nenabízely moc variant, tak jsem je jen stáhla do culíku.





Z této série vznikla titulková fotka.



Vím, že fotek je tu zase hrozně a jsou si dost podobné, ale já jsem prostě nedokázala vybrat jen pár.













Tato fotka mi přišla hrozně komická, jako by Agnes bolela záda. :-D A nebo má hrozně těžkou tašku, která ji převáhla. :-D

Málem bych zapomněla, že jsem Agnes přezula. Trvalo mi skoro půl hodiny, než jsem se rozhodla pro tento styl zavázání.









Protože říjen ještě nekončí, můžete se těšit nejméně ještě na jeden článek s Agnes.

A pro zvědavce. O víkendu jsem Agnes převlasila, takže až vyleze sluníčko, novou Agnes nafotím a co nejdříve vložím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém