Agnes v modrém kalhotovém kostýmku

Poslední říjnový den přicházím s posledními fotkami Agnes před převlasením. Tentokrát se vám předvede v modrém kostýmku, který jsem jí ušila....




Když Agnes přicestovala a já jsem se jí podívala do těch jejích úžasně modrých očí, hned jsem věděla, že potřebuje něco modrého.

Doma jsem měla krásnou modrou látku, ze které jsem už dříve šila. Pro sáčko jsem použila střih od Irči, podle kterého jsem šila už kdysi sáčko pro Barb.

K sáčku jsem ušila klasické kalhoty s kapsami. Udělala jsem si nový střih pro FR2 tělíčko.

Agnes jsem oblékla do sáčka tílko od Tatu.

Mám nové šperky od Léni, tak jsem je hned použila.

Botky jsou její vlastní, kabelka je od Wee, ale krásně ladí s Agnes brýlemi.





































Tak a toto je poslední fotka Agnes s těmito vlásky.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém