Agnes a Catriona

Dnes přeruším Agnesinu spanilou jízdu fotečkami s Catrionou. V předchozím článku jsem se zmínila, že k nám na návštěvu zavítala Léňa s rodinou a co by to bylo za návštěvu, kdyby nepřivezla i panenky....




Prvotní záměr byl, že bychom holky cvakly jen tak v obýváku, ale protože se udělalo krásně a děti byly docela hodné, vynesly jsme panenky do skalky a udělaly jsme jim regulérní fotky.


Zprvu se Agnes s Cat jen tak oťukávaly a obě se tvářily dost nepřístupně. :-D


Ale postupem času se víc a víc sbližovaly...

Vzadu, to růžové, je Léni Kája.

Tyto dvě panenky by měly být sestrami, ale jak to je doopravdy, to vlastně nevím.

Agnes si vzala na focení další kus oblečení ze svého balíčku - vestičku.

Pozornému oku určitě neuteklo to, že Agnes už má zase obě náušničky.

Když jsme s Léňou fotily v těchto místech jinou dvojici. (Což znamená, že se můžete těšit ještě na jiné společné fotky.) Lence to nedalo a zkusila se podívat, zda by náušničku nenašla.

Říkala jsem jí, že to je marné, že jsem to tam celé už prohledala, ale také mi to nedalo a představte si, že jsem náušničku skutečně našla.

Nebýt Lenky, tak už po náušničce nepátrám. Takže Leni, moc díky, že mám zase zpět ztracenou náušnici.

Nešlo mi zaostřit obě holky najednou, tak tentokrát je zaostřeno na Cat...

... a nyní zase na Agnes.





Jak sluníčko pomalu zalézalo, tak fotky dostávaly takový měkkčí odstín.







Tak a to byly moje fotečky Agnes a Cat a další nášup má pro vás připravený Léňa, se kterou jsme připravily publikování článků nastejno.















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém