Sedmikráska Connie

Protože je zítra už říjen a já mám v září pouze jeden článek, prohlédla jsem mé zásoby fotek, které jsou opět velkorysé, nějaké fotky jsem vybrala a rychle se jala připravovat článek...





Objevila jsem fotky Connie z dubna. Jsou to fotky, kdy Connie přijela a já jsem měla tričkové období.


Sice toto tričko je vzorem spíše do zimy, ale Connie to v něm hrozně slušelo a tak se prošla po zahrádce a vyfotila se s každou kvetoucí květinkou.

Tulipánů jsme měli opravdu pomálu...

... ale modřence nám je vynahradily.



Kvetla nám i broskvička a letos jsme sklidili celé tři broskve. :-D



Čeho bylo letos opravdu, ale opravdu hodně, byly sedmikrásky.

A tak se z Connie stala sedmikrásková princezna.







Přeji krásné Babí léto.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém