Bianca

Bittersweet
Eugenia Perrin Frost
2013 Premiere Convention Collection Exclusive
Integrity Toys Inc.
LE ? ks

Zdá se, že jsme se po prázdninách srovnali, najeli do školních a pracovních kolejí a zase se můžu věnovat blogu.

Hrozně ráda bych vám představila panenku, kterou mám už od července a kterou moc dobře znáte od Blanky. Nevím, zda se vám to stává také, ale u Evženek se mi to stává snad pravidelně. Když je panenka představena, tak se mi až tak nelíbí, ale to se časem vždy změní a pak se do ní zamiluji natolik, že ji pak složitě sháním. No a to se mi přesně stalo i s touto Evženkou....



Myslela jsem si na ni už snad od února a když jsem v červnu začala s prodejem nehraných panenek, její pořízení se pomalu přibližovalo a stávalo reálnějším.

Než jsme odjeli v létě na dovolenou, objevila jsem hlavičku za docela dobrou cenu.

Chvilku jsem si dopisovala s prodejkyní, ale nakonec jsme se dohodly a když jsem se vrátila z dovolené, hlavička přišla.

Plánovala jsem, že bych si nechala panenku přemalovat na zelenoočku, ale naživo jsem z ní byla tak nadšená, že přemalování se nekoná.

Tělíčko ukradla Veronice a myslím, že jí ho už nikdy nevrátí.

Ani nevím, zda jsem se tady zmiňovala, ale rozbila se mi zrcadlovka. Byla na opravě skoro 2 měsíce a ani jsem si ji nemohla vzít na dovolenou. Ale, v den, kdy přišla hlavička, měla jsem opravený i foťáček.

I když jsem z práce přišla až kolem půl šesté, vzala jsem panenku a šla fotit.

Panenka má na sobě tričko, sukýnku i kabelku z mé dílny.

Botky už dobře znáte, jsou od Poppynek a šly hodně mizerně nazout. I když jsem to zvládla, rozhodně to nedoporučuji.

Hlavička měla už od prodejkyně rozpuštěné vlásky. Věděla jsem o tom a nevadilo mi to, protože bych je sama rozpustila.





Byla jsem tak nadšená, že mám svůj foťáček a vysněnou panenku, že jsem zase nadělala hroznou spoustu fotek.

Tady vidíte, že byl už opravdu večer. Ale že budeme na takové dlouhé, teplé večery vzpomínat, že?









Někteří jste už některé z těchto fotek viděli na flickru.





V létě jsem vynesla ven své oblíbené oleandry, které stále krásně kvetou.



Hrozně dlouho jsem přemýšlela, jak bych měla panenku pojmenovat.

Pořád se mi na jazyk pletla Bitty od Blanky a pak mě to napadlo - Blanka - Bianca a měla jsem jméno.

Hodilo se mi, že jméno začíná na Bi jako její pojmenování - Bittersweet a tím, že ji měla první Blanka, tak se to bude dobře pamatovat.













Loučí se s vámi krásná Bianca a příště se vám představí v něčem od Blanky. :-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém