Miriam


Spring Forward
Eugenia Perrin Frost
2010 W Club Exlusive Upgrade
Integrity Toys Inc.
LE 700 ks

Vím, že jsem slibovala fotky panenek z dovolené, ale ještě předtím bych vám ráda představila moji novou krásku...



Ani pořádně nevím, co bych o ní měla psát.

Přicestovala ke mně od Blanky, nahá.

Majitelka před Blankou udělala panence fialové melíry, ale ty jsem okamžitě vytahala. Nicméně, ještě než jsem je vytahala, panenku jsem s nimi nafotila, takže jednou, někdy, vám ukáži, jak panenka vypadala i s nimi.

Panenka má tvář Eugenia, což je moje nejoblíbenější tvářička. Už se mi holky Evženky doma pěkně hromadí.

Miriam má na sobě velmi dobře známý kabátek od panenek Liv a mé kalhoty.

Kozačky jsou ze sady Barbie Basics.

Náušničky jsou opět z dílny Nauriel a kabelka je od Tatu.




Ani jsem nikdy nedoufala, že by tato nádherná Evženka ke mně našla cestu, ale osud tomu zřejmě chtěl a Miriam je právoplatnou členkou mé sbírky nebo bych spíše měla říct, hrací partičky. :-D






Věděla jsem, že název této Evženky je Spring Forward, ale při hledání, do kterého roku patří, jsem zjisitla, že byla registrační panenkou do W Clubu pro rok 2010.







Mám hrozně ráda tuto původní feškovskou malbu. Je docela škoda, že poslední dobou se IT vyžívají ve velkých očích. Snad je to brzy přestane bavit a zase nám vrátí staré dobré fešky.



Fotek je zase trochu víc, ale protože se mi nedaří publikovat tak často, vynahrazuji to alespoň na množství fotek.








Protože se ke mně panenka dostala nahá, řekla jsem si, že vám sem vložím i promo fotky.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém