Imogen v šatech z krajky

Dnes bych vám ráda představila zase nějakou moji tvorbu...




Hrozně se mi líbí sukně a korzet od Monogramky z loňské IT Convention - Premiere. Na originál můžete kouknout k Léně na blog - tady.

Sem tam se objeví obleček i na prodej, ale jak dobře víte, já oblečení na panenky nekupuji, obzvlášť ne od IT, které je pro mě moc drahé.

Tak dlouho jsem se nad šatičkami rozplývala, až jsem se rozhodla, že si takovou sukni také ušiji.

Ve skvělé galanterii v Libereckém Fóru jsem sehnala hodně podobnou krajku, doma jsem našla podobně zbarvenou podkladovou látku a hned jsem se pustila do práce.

Jenže, i když jsem si myslela, jak hodně krajky jsem si nekoupila, stačilo mi to maximálně na dvě spodní kola.

Sice mi zbyl ještě kus krajky, ale bylo mi hned jasné, že celý pruh by z toho nebyl a tak jsem to použila na krajkový topík.

Protože do Liberce nejezdíme až tak často, přemýšlela jsem, co dál. Zda čekat, až tam někdy zase pojedeme, abych si krajku dokoupila a sukýnku došila a nebo to panence dát už nyní a propagovat to jako šatičky.

Podle fotek vidíte, pro jakou variantu jsem se rozhodla.

V Liberci jsem mezitím už několikrát byla, krajku jsem si dokoupila, ale sukýnku došitou nemám.

Tak třeba někdy v zimě za dlouhých zimních večerů se do toho pustím.

Zatím se můžete pokochat mírně rozcuchanou Imogen.

Fotky jsou už zase nějaký ten měsíc staré a Imogen se vyfotila s každou kytičkou, která mi na zahrádce kvetla.



Dokonce se zapletla do kroucené vrby.







Hrozně jsem ji chtěla vyfotit u kvetoucí vajgélie, ale vyšla jen tato jedna fotka.



Náušničky jsou opět z klenotnictví Nauriel.



Doufám, že se vám Imogen v rozešitých šatičkách líbila a někdy příště se můžete těšit na komplet šatičky.


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém