Urban Safari

Tak jsem to zvládla! A i já mohu představit svoji verzi pro Flickrovou hru pod názvem: Urban Safari...





Vytvořit oblečky ve stylu Urban Safari byla obrovská výzva a já jsem se několik dní lopotila s oblečky podle mých představ.

První obleček se tak nepovedl, že nešel ani opravit a rovnou jsem ho věnovala Adriance pro její panenky.

Pak jsem se rozhodla, že zkusím ušít sukni. To už bylo lepší a dodalo mi to odvahu pustit se do něčeho složitějšího.

Následně jsem se tři dny mořila s košilí pro Adele. Samozřejmě, že se mi opět nedařilo a košile dopadla tak, jak dopadla.

Ale já se jen tak nevzdávám a tak jsem neděli zasvětila kompletu pro Anju. Jo, mám dobrou zprávu. Zůstává. :-)

Ušila jsem kabelky (pro Adele a Anju, Indy má kabelku od Mattela) a čekala jsem na chvíli, až budu mít čas a chuť holky nafotit.

A to se stalo dnes navečer. Po téměř celodenním deštivém počasí navečer vysvitlo sluníčko. Popadla jsem holky, mé šaty pro pozadí a šla jsem ven fotit.

Jenže, panenky se mi pořád klátily a padaly a po chvíli mi bylo jasné, že takhle to nepůjde. Tak jsem všechno sbalila a šla jsem domů. Doma mě naštěstí napadla geniální věc, a to, že máme jednu vysokou, dřevěnou žirafu, jejíž nohy by mohly posloužit jako stojny, o které se budou panenky opírat.

Panenky mám nafocené i samostaně a časem jim připravím samostané články, kde více rozvedu, co mají na sobě a jak jsem postupovala při šití jejich oblečků. Tedy, pokud máte zájem.



Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém