Dovolená ve Španělsku - Sorra d'Or

Hotel Sorra d'Or
Malgrat de Mar
Costa del Maresme
12.7. - 19.7.2014
Než vám tady začnu vkládat fotky panenek z naší letošní dovolené, nejdříve vám o ní trochu povyprávím...

Letos jsme výjimečně neměli vybranou dovolenou už v únoru a do poslední chvíle jsme nevěděli, kam bychom vůbec chtěli jet.
Trochu jsem sázela na to, že něco objevíme v last minute a když ne, tak se sbalíme a pojedeme na blind do Chorvatska.
Měla jsem štěstí, objevila jsem hotel ve Španělsku, u pláže, ve městě, s bazénem a plnou penzí a ke všemu v termínu, kdy jsem měla volno. Dokonce se akorát uvolnila čtyři místa v letadle. Na nic jsem nečekala, okamžitě jsem zaběhla do cestovky, podepsala smlouvu o zájezdu a večer zaplatila.
Hotel nebyl tak luxusní, jako ten vloni, ale i tak se nám tam moc líbilo.
Přiletěli jsme v noci v sobotu a hned další den ráno jsme se šli podívat na pláž. Hotel od pláže oddělovaly koleje rychlovlaku. Ten byl ale tak tichý, že ho nikdy nebylo slyšet.
Nikdy se nemůžu nabažit všech těch keřů oleandrů. Takže děti ať chtějí nebo ne, musí mi u nich pózovat.
Adrianka měla na cestu udělané dva francouzské copánky, které si rozpustila až ráno ve Spa. To jsem musela hned využít.
Moře nebylo zrovna teplé, ale mým dětem to vůbec nevadilo. A když se to tak vezme, bylo to příjemným zchlazením v tom teplu.
A kdo by si nezařádil ve vlnách, že? :-)
Tento rok jsme byli vybavení jako nikdo. Už do Španělska jsme jeli s objednanými a zaplacenými lístky do zábavního parku Marineland a vodního parku Waterworld.
Hned v pondělí jsme navštívili náš oblíbený Marineland, kde mají kromě tobogánů a vodních atrakcí papoušky a jejich vystoupení, dále vystoupení lachtanů a hlavně, vystoupení delfínů.
Píši náš oblíbený, protože s dětmi jsme v tomto parku byli před třemi lety a s manželem jsme park kdysi také navštívili.
Protože fotka s delfínem stála 20 Eur, oželili jsme ji, ale Vilíčkovi jsme i tak udělali fotku s delfínem. :-D
Pohled na tobogány a skluzavky a různé jiné vodní hrátky.
Vystoupení jsou dvakrát denně a tak se s námi delfíni takhle pěkně rozloučili.
V úterý jsme nechali jet manžela samotného na výlet na Montserrat a já s dětmi jsme šli k moři. Tehdy jsme s Vildou nafotili panenky.
Vilda, moře a hotel.
Snad pokaždé si na dovolené koupíme osušku. Tentokrát jsme si koupily dvě se Sponge Bobem. Bohužel jinou osušku jsme někde ztratili.
Protože jsme tuto dovolenou pojali hodně výletně a aktivně, večer jsme se jeli podívat na pravé flamenco.
Tam jsme bohužel nefotili, ale po cestě domů jsme si to vynahradili.
Letos jsem si s sebou nebrala fén a bohužel nebyl součástí koupelny. Takže většinu pobytu jsem měla vlasy v dost neutěšeném stavu.
Určitě poznáváte látku, ze které má Adrianka šatičky a mé šaty vám určitě také něco říkají. :-D
Ve středu jsme frčeli do Water Worldu na tobogány. No, užili jsme si to všichni jako malé děti.
Jen škoda, že všude bylo dost lidí a všude se poměrně dlouho čekalo.
V jednom bazénu měli falešné vlnobití.
Jak jsem už psala, hodně jsme výletovali. Ve čtvrtek jsme si dali odpoledně - večerní výlet do Barcelony.
Byl to moc povedený výlet. Jeli jsme až o půl druhé, takže jsme stihli i rychlo oběd.
Jezdili jsme autobusem, průvodkyně nám vyprávěla historii Barcelony, poukazovala na zajímavá místa a jen ta opravdu nejzajímavější jsme si prošli osobně.
Takže jsme viděli stále rozestavěný chrám La Sagrada Família, prošli se parkem kde mají andulky, omrkli jsme fotbalový stadion Camp Nou.
Pohled na Barcelonu z královských zahrad.
Navečer šli manžel s dětmi do barcelonského akvária a já jsem si zašla do nákupního centra.
Večer jsme zakončili u slavných fontán.
Pátek jsme pojali už obyčejně dovolenkově u moře, také jsme si nafotili okolí hotelu.
Vilda si vykňučel síťku.
Úplně poslední den jsme strávili u bazénu a v jeho okolí.
Protože se mi předešlý den předčasně vybil foťák a já jsem kvůli tomu nezvládla nafotit Anju u moře, vynahradily jsme jí to s Adriankou v okolí hotelu.
Anja s mojí novou kabelkou se s vámi všemi loučí a brzy se budeme těšit s fotečkami panenek z dovolené.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém