Ginny má nový svetřík

Někdy v březnu jsem v rámci výměny dostala od Blanky balíček se dvěma svetříky a tílečky. Ani jsem nemusela dlouho přemýšlet komu svetříky obléknu. Tentokrát se vám představí Ginny v prvním ze svetříku...






Vybrala jsem Ginny, protože jsem si říkala, že bílá na jejím opáleném tělíčku krásně vynikne a zelená bude ladit s jejími očními stíny.

Blani, moc díky. Svetřík je skvělý.

U Blanky můžete svetřík vidět zde.

Blanka svetřík prezentovala na fešce, ale jak vidíte, ani na dynamitce nemá chybu.

Pro focení jsem vytáhla moji lavičku, ale tentokrát jsem neměla svůj den či co a tak jsou fotky takové bez nápadu.



Tehhdy mi kvetly a krásně voněly hyacinty.

Vilda dostal jednou jeden od babičky. Cibulku jsme po odkvetení zasadili a takhle krásně se rozmnožila.







Svetřík má dlouhé rukávy, to já miluju, ale to vy už víte. :-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém