Barb v zeleno-fialovém tričku

Všechny nové panenky jsem vám už představila a teď se můžeme vesele vrátit k mé tvorbě. V březnu jsem dostala v práci nápad, který jsem musela večer hned zrealizovat...




Už nějakou chvíli jsem pociťovala velký nedostatek triček a topíků a tak jsem začala šít.

Nejdříve to bylo šití obyčejných jednobarevných triček, ale pak jsem dostala ten nápad, který vám tady předvádí moje věčná modelka Barb.

Tričko je tedy z mé dílny, sukýnka je od nějaké Barbie Fashionistas.

Taška je od Paris.

A botky jsou od Poppynky, kterou nemám, ale tak se mi líbily, že jsem přivřela oči a za velké peníze je pořídila na ebay.

Fotila jsem na jaře, kdy mi kvetl asi jediný tulipán.

Ale modřence se naštěstí množí samy a ve velkém.





Barb si s nimi pěkně pohrála.



Co by to bylo za květinkový blog bez kytiček, že? :-D



Barb se přišla podívat, jak nám kvete broskev.



Nakonec se svalila do trávy mezi sedmikrásky.

A z Barb se stala květinová princezna. :-)









Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém