Wee - proces převlasování

Konečně jsme se dostali do fáze převlasování. Těšíte se?
Abych sem nevložila první fotku jen plešaté hlavy, rozhodla jsem se začít tam, kde jsme minule skončili...




Tak a teď se můžeme už opravdu pustit do samotného převlasování.

Následující fotky budou vlastně o tom, jak vlásky na hlavě přibývají. Snad to pro vás nebude moc nudné.

Asi si říkáte, proč má chudák holka přes obličej tu izolepu.

Je to z důvodu ochrany. Nevím, jak to dělají ostatní, ale mně se toto docela osvědčilo. Pordila mi to Léňa, abych jí sklopila řasy a přelepila izolepou, že se jí tak nejméně zničí.

V průběhu jsem zjistila, že bude asi nejlepší jí zalepit celý obličej, takže pak dostala izolepu přes celou tvář.

Hlavička byla původně nabarvená, aby přes zrzavé vlásky neprosvítala světlá pleš. Barvu jsem odstranila asi lihem a sama jsem jí ničím neobarvovala. Nevěřím, že mám tak kvalitní barvy, aby do budoucna nedělaly nějaké problémy.

Jak si můžete všimnout, začínám na jedné straně u ucha, jdu linii okolo obličeje a pak si udělám cestičku.

Na obličejovou linii a na cestičku spotřebuji vždy nejvíce vlasů, tak raději jimi začínám, abych pak nezjistila, že mi na tato místa vlásky chybí.

Jo, mohla bych zmínit, že vlasím úplně stejnou technikou jako Irča (Surfinie) a touto technikou jsem navlasila celou hlavu.

Nezbytnými nástroji jsou: kleště, větší jehla s větším ouškem, ale ostrým ze strany ouška, riflová nebo nějaká režná nit a samozřejmě vlasy.

Vždy jsem se hrozně bála převlasování fešek, protože mají neskutečně tvrdou hlavu.

Ale záhy jsem zjistila, že ta obava byla zbytečná. Šlo mi to, s pomocí kleští, vlastně dobře a dokonce nad očekávání rychle.

Jestli si dobře pamatuji, tak snad do 3-4 dnů jsem měla hlavičku hotovou.

Podle fotek je vidět, že jsem vlasila v různou denní dobu.

Nejvíce mi vyhovuje styl, kdy si připravím dopředu třeba 30 pramínků a pak beru jeden po druhém. A pak zase.

Panenka na temeni zrovna moc dírek nemá, o to rychleji to pak šlo.

Aby se mi vlásky v průběhu nepletly, dělám si copánky.

Jak se zdá, ani já jsem nepřidala žádné dírky navíc. Ale panenka má tak hustý vrch hlavy, že si může vzadu dovolit i pleš. :-D

Po dětech nám zbylo plno látkových plen a tak je využíváme pro různé účely. Většinou do nich smrkáme, ale tato sloužila jako podklad.

Vzpomínám si, jak to bylo už pozitivní, že jsem měla konec už na dosah.







Tak a toto je poslední vlasící fotka. Tady jsem byla prakticky v cíli.










Prosím, seznamte se s blonďatou Wee.


Ještě jsem vám vložila fotku, jak vypadala před a jak nyní.

Před
Po

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém