Městský styl a Veronique

Dnes přicházím s fotečkami Vero, která se převlékla ze svých vánočních šatiček do civilu a jak uvidíte, focení si náležitě užívala...



Pro její první civilní focení jsem jí vybrala tričko a botky od Sassy, sáčko od Nii a kalhoty a kabelka jsou ode mne.

Na focení jsem se moc těšila, ale zároveň jsem z něj měla obavy.

Věděla jsem, že má ten záhadný kloub pod pasem a také, že kolena nejdou vytočit do strany.

Ale jakmile jsem ji opřela o kameny, jakoby se sama od sebe rozpohybovala a následovala fotící jízda.

Vero byla neuvěřitelně přirozená a moje obavy se rozplynuly.

S tělíčkem jsem se sžila tak, že si ho nemůžu vynachválit.

Od té chvíle mi bylo jasné, že do budoucna budu chtít panenky už jen na tělíčku FR2.

Určitě jste si všimli, že panenka nemá žádné naušničky. Trochu jsem se bála píchat ji do uší, tak tentokrát je bez.

Tak a teď už bez povídání si můžete užít fotečky.




























Myslím, že můžu prozradit, že jsem to nevydržela a nedávno jí účes rozpustila. Příště ji už uvidíte vlasatou.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém