Wee - už blond?

V počítači jsem objevila hodně zajímavé fotky. Když jsem před rokem plánovala Weeino převlasení, zkoušela jsem různé barevné variace a proč se s vámi o ně nepodělit....




Bohužel si už vůbec nepamatuji, jaké vlásky jsem tehdy použila.



Toto je už další barevná kombinace.





A toto je další a poslední.







Čekáte, že uvidíte, jak jsem Wee převlasila?

Ne ne ne ne.

Našla jsem ještě fotky, kde je stále zrz.




















Úplně jsem zapomněla, že jsem tyto fotky dělala. Zřejmě, když jsem vloni hledala správné oblečení pro Wee, oblékla jsem jí tyto Barbie šatičky a fotily jsme nějaké akční interiérové fotky, či co.


Botičky i kabelku má půjčené od Natálky.



























Tak a toto jsou opravdu, ale opravdu poslední fotky Wee jako zrz. :-D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém