Veronique


Breathless
Véronique Perrin
2013 Premiere Convention Collection Exclusive
Integrity Toys Inc.
LE ? ks
Konečně přicházím s představením svého posledního panenkovského vánočního dárku. I když před mým svátkem (5.12.) to vypadalo, že panenku dostanu už k svátku,pak ale nečekaně přišla moje trojka (Anja, Nyasha a Alysa ) a k svátku jsem dostala Anju. Vero tedy čekala až na Vánoce...



Veronique patří do kolekce panenek z loňské Convention. Říkala jsem si, že jednu panenku s novým tělíčkem bych si hrozně ráda pořídila. Velmi mě zaujaly dvě panenky.



Jednou byla Natalia Brazen Beauty, která mi hrozně připomínala moji vysněnou Shape Shifter. Tady je fotka jich obou a druhá panenka, která mě okouzlila byla právě tato nádherná Véronique.

Už vloni, vlastně předloni, se mi líbila blonďatá Vero z tehdejší Tropicalia Convention, ale několikrát mi proklouzla mezi prsty. Zřejmě mi nebyla souzená. Tak jsem čekala na nějakou jinou Vero, která by mě uhranula a stalo se.

Vero jsem sehnala nahou za dobrou cenu a dobré poštovné.

Sice její obleček by se mi moc hodil, ale tehdy jsem byla opět bez peněz, tak lepší byla nahá panenka, než žádná.

Ale abych se vrátila do doby před Vánocemi. Věděla jsem, že Vero dostanu k Vánocům a věděla jsem, že je nahá a bylo mi to trochu líto, protože ona je dáma a nezaslouží si to.

Rozhodla jsem se, že bych jí ušila šatičky.

Doma jsem měla tuto leskou saténovou látku, ze které se šije příšerně.

Proto mi bylo jasné, že musím udělat něco jednoduchého. Jednoduchý vršek s širokou a dlouhou sukní.

Aby děti nevěděly, že jsem šatičky šila já, protože panenku mi měl přinést Ježíšek, šila jsem tajně večer nebo když byly na chvilku venku, případně na návštěvě u kamarádů.

A ještě lepší v úvozovkách bylo, že manžel schoval panenku a já jsem šila šatičky od oka.

Vlastně jsem ani nechtěla šatičky zkoušet, protože jsem chtěla mít alespoň malinké překvápko.

Byla jsem dohodnutá s manželem, že šatičky panence oblékne a Vero na Vánoce zabalí.

Pro ty, kteří si třeba říkají, že jsem mohla šatičky zkoušet na jiné panence, tak připomínám, že Vero má nový typ tělíčka FR2, které žádná jiná z mých panenek nemá.

Když si vezmete okolnosti, za kterých jsem šatičky šila, tak vlastně sedí skvěle, no ne?

Od Vánoc jsem se snažila udělat Vero perfektní fotky, ale za podmínek, které tyto Vánoce bez sněhu doprovázely, to nebylo až tak lehké.

Nejdříve jsem zkoušela fotit doma u stromečku za pomoci refletoru, ale ještě to budu muset vychytat.

A když nebyl o Vánocích sníh, vzala jsem za vděk šedivcem, který se nám uděl jedno ráno na zahradě.

Ven se mi nechtělo, ale touha udělat pěkné snímky přeci jen zvítězila.

Jsem hrozná na jakékoliv zdokumentovávání oblečení a kabelek a účesů a tak podobně. Raději to nechávám na ostatních, ale na této fotce se můžete podívat, jak je drdol řešen na vršku hlavy.

Stále přemýšlím, zda panence účes sundat a nebo ne.

Problém je v tom, že je dost pravděpodobné, že vlasy budou po tom veškerém gelu tak zničené, že bych ji musela převlasovat a to se mi zrovna nechce.

Prozatím se s vámi loučí Zimní královna, která má asi radši jaro. :-D

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém