Narodil se Damian

Handsome Devil
Damon™ Fashion Figure
The Dynamite Girls Go Halloween!
Integrity Toys Inc.
LE 800 ks


Dnes máme skvělý den, máme přírůstek v rodině. O půl třetí odpoledne se nám narodil Damián, měřil 52 cm a vážil 3.800g. Damiánek se narodil bráchovi a já jsem poprvé tetičkou....




Asi bych vám měla objasnit a vysvětlit, proč představuji tohoto Damona, když se nám narodil Damísek.



Už je to nějaká doba, co jsem si i já, díky Lence, objednala Damona. Leni, ještě jednou moc díky.

V té době nám brácha s Verunkou řekli, že mají jméno pro jejich očekávaného chlapečka - Damián.

Všechny nás jejich výběr jména dost překvapil a naše námitky, že Damián bude malý démon, je do poslední chvíle neodradily.

No a v tu chvíli mě napadlo, že když i já budu mít démona, tak mu dám jméno Damian.

Původně jsem měla dostat Damiana k Vánocům, ale bylo už hloupé k té spoustě panenek dostat další, i když by to byl panáček.

Tak jsem přemýšlela o lepší příležitosti, no a není lepší, než narození malého Damíka.

Dnes odpoledne o půl čtvrté mi brácha volal, že Damík je už na světě a já jsem věděla, co mě čeká.

Konečně přišel čas na rozbalení toho mého Damiana.

Měla jsem štěstí, že ještě venku svítilo sluníčko, rychle jsem ho vyndala z krabičky, obula mu botky a vyběhla ven fotit.

Věděla jsem, že tento panáček je velmi charismatický, ale že se bude tak krásně fotit, to jsem netušila.

On je vážně démon, je tak charismatický. Doufám, že i ten maličký jednou bude takový.

Blíž představovat Damona nemusím, protože jste ho viděli jak u Lucky, tak včera v jeho civilní podobě u Léni.


Ty jeho modré oči jsou úžasné, tak pronikavé. Přesně takové bych si představovala i u panenek.

Venku při focení jsem zjistila, že jsem zapomněla sundat ochranné plasty na kolenou, proto se chudák nemohl ani uvolnit a je tak trochu zkoprnělý. :-D



Příště růžky také sundám a zkusíme také nějakou civilní podobu.




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém