Nyasha


Nyasha Lauder
Color Infusion Style Lab: Edge of Night!
2013 Premiere Convention
Integrity Toys Inc.
LE ? ks

Konečně vám mohu představit můj první dáreček od Ježíška.
Panenkou je jedna ze tří, které mi přišly před Vánocemi a o kterých jsem vám vyprávěla v článku o Anje.




Nyasha je mojí první panenkou z řady Color Infusion Style Lab.


Panenka má tvář, kterou IT poprvé použily na panenku z řady Jem and Holograms - SHANA ELMSFORD. Můžete mrknout k Léně na promo fotky.

Už "Hologramka" se mi moc líbila, ty její ďolíčky jsou prostě úžasné.

Několikrát jsem si už skoro původní panenku koupila s tím, že bych si ji převlasila.

Ale nikdy mi to nevyšlo a to bylo zřejmě dobře.


Nadchlo mě, že IT použili tuto tvář na letošní Convention v řadě Color Infusion.

Už dlouho jsem si plánovala, že si nějakou CI panenku pořídím a když se objevila tato Nyasha, řekla jsem si, že ji musím mít.

Měla jsem štěstí a panenku mi přinesl Ježíšek.


Když jsem panenku rozbalila, hodně mě překvapilo, že má takovou "mohutnou" postavu.

Má svalnaté ruce a dost velký zadek. :-D Měla jsem co dělat, abych na ni narvala Anjiny šaty.
Adri mi půjčila botičky od její Monster High.

Nyasha má nádherné vlasy a asi tím, že nebyly nijak nalakované, jsou úžasně jemné.


Jediné, co mi malinko vadí, je ta příliš výrazná pusa. Uvidím, zda jí s ní něco v budoucnu neudělám.




Jinak, fotky mi na mém notebooku stále vkládat nejdou, ale na manželově to jde. Je to trochu záhada, ale hlavně, že jsem našla způsob, jak fotky nahrát.

Vím, že Lucka (Silkmilk) nám poměrně podrobně představila tělíčko CI panenek, ale ty velké dlaně a velké nohy mě opravdu překvapily.

A když už má panenka vše velké, tak ani na hrudníku není rozhodně ochuzená. :-D

Ježíšek mi přinesl ještě jednu panenku z této řady, ale tu ještě nemám nafocenou. Ale určitě se můžete těšit, že ji jednou představím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém