Dania

Irresistible
Dania Zarr
2013 W Club Online Event Doll
LE ks

Dnes bych vám ráda představila můj druhý vánoční dáreček. Tuto panenku jsem měla doma už od září a netrpělivě jsem čekala na Štědrý den, až si ji budu moci vyndat z krabičky a konečně si s ní hrát...





Panenka byla představena v rámci online eventu už v dubnu. Byla jako speciální bonus pro členy Wclubu a množství bylo vyrobeno na základě počtu objednávek.





Protože už několik let toužím po opálené blondýnce, této panence jsem neodolala a objednala ji.

Čekali jsme do září, kdy je měli konečně vyrobené.

Protože jsem další přírůstky, maximálně jednu z Convention, neplánovala, nechala jsem si Daniu pod stromeček.

Včera jsem měla chviličku čas před tím, než nám přišla velká návštěva, která u nás byla až do půl desáté a narychlo jsem udělala pár snímků.

Když jsem vyndala Dani z krabičky a sundala jsem ji síťku z hlavy, byla jsem mírně v šoku, co to má s vlasama.

Vlásky měla v jednom nagelovaném chumlu.

Přemýšlela jsem, co jí s tím udělám a rozhodla jsem se, že jí ten chumel roztrhám do jednotlivých pramínků.

Původní účes podle proma byl myšlen úplně jinak. Můžete kouknout sem k Lence.

Časem jí ty vlásky asi umyju, ale pro první focení jsem chtěla ponechat vlasy tak, jak jsou.

Co na panenkách miluju, jsou velké pusy. Proto mám ráda tvář Eugenia a Dania je další tvář, která má rty opravdu velké.

Tady jsem si malinko s vláskama pohrála.









Tuto fotku mám moc ráda, je na ní taková schovaná a vypadá tak jemně.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém