Anja

In Sequins - Anja
ITBE Collection - IT Direct/Salesroom Exclusive
2013 Premiere Convention
Integrity Toys Inc.
LE 400 ks

Věřili byste tomu, že od července jsem nedostala panenku? Je fakt, že suším panenky na Vánoce, ale v sobotu jsem slavila svátek a jednu panenku jsem dostala...


V pátek mi přišel balíček se třema panenkama, které jsem čekala až tento pátek.


Byl to super šok, když jsem našla ve schránce lísteček od pošťačky, že mám na poště balíček.

Cena za clo odpovídala tomu, co jsem předpokládala a protože nic jiného jsem nečekala, bylo mi jasné, co na mě na poště čeká.

I když bylo v pátek opravdu ošlivo - sněžilo, foukal silný vítr, silnice namrzaly, nedalo mi to a navečer jsem na poštu zajela.

V sobotu jsme měli velkou oslavu. Adrianka slavila své deváté narozeniny, děda slavil 70. a já jsem s nimi slavila svůj svátek.

Měla jsem plán, že bych se na panenky nepodívala a nechala manžela vybrat, kterou k svátku dostanu.

Protože jsme s manželem spolu už nějakou tu chvíli, myslím, že ho už docela dobře znám a podvědomě jsem tušila, že mi vybere právě Anju.

A měla jsem pravdu.

Měli jsme dohodu, že po oslavě se pak na zbytek panenek podívám a zkontroluju je. Případně dám do prodeje tu, která se mi nebude líbit.

Jenže! Manžel na mě ušil boudu a panenky někam schoval.

Teď abych se s dětmi těšila na Štědrý den jako malá holka. :-D

Na jednu stranu mám vlastně velkou radost, že to udělal.

Přeci nemůžu prodat panenku, kterou mi přinese Ježíšek. :-D

O které panenky se jedná vám prozrazovat nebudu, alespoň můžete být ještě těch 14 dní napnutí.

Fotila jsem v neděli odpoledne.

Světelné podmínky byly zoufalé, ale zkusila jsem použít opět můj stativ a myslím, že focení dopadlo nad očekávání.

Anja je nádherná panenka, přesně můj typ.

Má úžasné, modré oči a ta barva vlasů je překrásná.

No a opálené tělíčko je bonusem k tomu všemu.

Fotila jsem a fotila a nemohla přestat.

To víte, když skoro po půl roce dostanete novou panenku, tak se jí nemůžete nabažit.

Panenka je na tělíčku Nu Face.

Z toho důvodu jsem ji přiřadila k Imogen, která je na mém blogu, ve své řadě, chudák taková opuštěná.

Miluju panenky s dlouhýma vlasama.

Anja má takový zajímavý sestřih, ale je fajn, dají se s ním vytvářet různé variace.





Myslela jsem si, že dnes článek ani nevložím, ale blog se na chviličku malinko umoudřil.

A zbytek fotek už bez povídání. :-)









Myslím, že vím, kdo by mohl dělat reklamu na vlasový šampon. :-)


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Návod na svetr v jednom kuse

Grace v ručně melírovaném tričku

Eugenia v modrém